duodu.lt siūlo 15 dienų “apsigalvojimo” periodą nuo prekės gavimo dienos.
- Per šį laiką galite apžiūrėti ir išbandyti prekes, tarsi būtumėte parduotuvėje. Nuo tada, kai pradėsite produktais naudotis, apsigalvojimo periodas baigsis.
- Patariame, kad patikrintume visas prekės sudedamąsias dalis tik ją gavę. Jei prekė sugadinta ar trūksta tam tikrų dalių, prašome pranešti mūsų klientų aptarnavimo komandai. Jei prekė jums nepatinka, galite ją grąžinti. Šios sąlygos taikomos ir išparduodamoms bei nukainotoms prekėms. Prekę galite grąžinti, jei:
- Prekė neišardyta
- Yra originalioje pakuotėje ir nebuvo naudota.
- Sumokate 7 eur siuntimo mokestį.
- Turite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių per 15 dienų ir informuoti mus, kad norite grąžinti užsakymą (ar jo dalį). Pervesime visą jūsų sumokėtą sumą per 14 dienų nuo sugrąžintos prekės gavimo.
- Jeigu pageidaujate grąžinti užsakymą, galite paprastai mums pranešti pasinaudoję jūsų duodu.lt paskyra. Eikite į "Mano užsakymai" ir paspauskite "Prekių grąžinimai". Jei pageidaujate prekę grąžinti, maloniai prašome mus apie tai informuoti per 15 dienų nuo pristatymo.
- Be to, galite mus informuoti telefonu 8 689 24250.
- Gavę jūsų pranešimą persiųsime jums informaciją apie sugrąžinimą. Tada galėsite susitarti dėl grąžinamos prekės paėmimo. Rekomenduojame nesiųsti prekės patiems, nes prekę iš jūsų pasiimsime nemokamai.
- Mes grąžinsime jums visus pinigus per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo. Prašome atkreipti dėmesį, kad jei tai įmanoma techniškai, pinigai bus grąžinti į tą pačią sąskaitą ir tuo pačiu apmokėjimo būdu, kurie buvo naudojami atliekant užsakymą.